今日のクルミ / Today with Kurumi

気持ちの良い秋晴れの日が続いています。今朝も快晴、歩いていて気持ちの良い朝でした。クルミは今朝も早起きをして一緒にリビングルームに移動、そのままソファーでまた眠ってしまいました。歳をとったからかも知れませんが、クルミは多くの時間を寝て過ごしています。今日も庭に出たのですが、直ぐに家の中に戻ってしまいました。明日で 10 月も終わります。今年も後、残すところ 2 か月になってしまいます。

Pleasant autumn sunny days continue. It was a fine day this morning and it was a pleasant morning to walk. Kurumi got up early this morning and moved to the living room with me and fell asleep on the sofa again. He spends a lot of time sleeping, perhaps because he gets old. He went out to the garden today, but soon returned to house. October will end tomorrow. There are only two months left this year already.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

今日のクルミ / Today with Kurumi への2件のフィードバック

  1. いぬ のコメント:

    クルミちゃん(?)可愛いですね。額が飼い主さんに似てますね。

  2. rbs のコメント:

    いぬ-san、
    あれ、ありがとうございます。

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください