今日のクルミ / Today with Kurumi

今日は大石公園を訪れました。多くの夏の花々が香る空気に包まれて、とても穏やかな朝を過ごすことができました。大石公園のラベンダーもまだ咲いていませんでしたが、蕾が膨らんでいて、淡い色がとても綺麗です。今回は妻の妹も旅行に参加しています。妻たちは多くのことを話していてとても楽しそうです。私はあまり会話を多くはしない性格なので、今回の旅行は妻にとってとても楽しいひと時になっていると思います。少し遅めの昼食をミウズカフェでいただきました。3 人で 2 品を分け合えるので、ここでも良い時間を持つことができました。クルミは連日のおでかけで少し疲れてしまいました。

We visited Oishi Park today. I was able to spend a very calm morning surrounded by the fragrant air of many summer flowers. The lavender in Oishi Park hasn’t bloomed yet, but the buds are swelling and the pale color is very beautiful. This time my wife’s sister is also joining with us in the trip. They are talking a lot and they look very happy. I don’t talk a lot, so I think this trip is a lot of fun for my wife. We had a little late lunch at Miuzu Cafe. We had a good time here as we could share the two items with three people. Kurumi got a little tired from going out every day.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください