東京デズニーランド / TDL

息子夫婦滞在の最後は家族で東京ディズニーランドに来ました。幸い天気も良く楽しむことができました。クリスマスの飾りが綺麗で多くの人で賑わっています。ここに来ると笑顔がたくさん見られると誰かが言っていました。仕事で追われているとどうしてもしかめ面になりがちです。時にはこのような場所でリフレッシュすることの大切さを思い出させてくれます。しばしの間童心に帰ることができました。

We spent time at Tokyo Disneyland as the last memory of this time with my son and his wife. Fortunately we enjoyed the weather well. Christmas decorations are beautiful and crowded with many people. Someone said that when I came here I could see a lot of smiles. When chased by work, it tends to be frowning. Sometimes it reminds me of the importance of refreshing in these nice places. We were able to return to our childhood for a while.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください