今日のクルミ / Today with Kurumi

クルミはとても寂しがりやさんになってしまいました。昨日まで息子夫婦が居て、たくさん遊んでくれたのですが、今日は私たち夫婦だけに戻ってしまいました。私たちが食事の支度をしている間、吠えて遊べと言っています。きっと数日もすれば諦めてくれることでしょう。
数週間前に修理に出していたレンズが戻ってきました。手ブレ機構が動かなくなってしまっていたのと、レンズ内部の清掃を依頼しました。少し高価な修理代でしたが、これでまた写真撮影を楽しもうと思います。

Kurumi has become a very lonely dog. Until yesterday, my son and his wife were here and played with him a lot, but today he is back to just I and my wife. He barks and tells us to play while we prepare food. I’m sure he’ll give up after a few days.
I got the lens back from repair a few weeks ago. The camera shake free mechanism stopped working, so I asked for cleaning inside the lens also. It was a little expensive repair fee, but I think I’ll enjoy photography again with this.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください