今日のクルミ / Kurumi stays at home

今日も寒い一日でした。私たちが外出なのでクルミは家で留守番をしていました。こんな日は帰宅してからオヤツをねだります。そして安心したかのように私の膝で一眠りするクルミです。犬を飼っていると留守にするのが心配ですが、仕方のないことですね。留守番をしてくれたことに感謝しています。今日も穏やかな日を過ごすことができて感謝しています。

It was a cold day today as well. Kurumi was staying at home because we were out. On a day like this, he’ll ask for a snack after we get home. And Kurumi sleeps on my lap as if he was relieved. I’m worried that I go away if I have a dog, but it can’t be helped. Thank you for his staying home. I am grateful to have a calm day today.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください