今日のクルミ / Today with Kurumi

妻と一緒に S さんのお宅に見舞ってきました。癌を患ってしまった S さんは自宅で療養することになって帰ってきていました。すっかり痩せてしまって辛そうでしたが、話をする時間が持てたことに感謝しています。S さんのことを思うと胸が苦しくなります。お宅にはアンジュちゃんというパグ犬がいます。クルミくんの匂いがするのか私の近くで匂いを嗅いでいました。帰宅したらクルミくんが私の匂いを嗅いでいました。犬は嗅覚が鋭いです。

My wife and I visited Mr. S at his home. Mr. S. had been diagnosed with cancer and had come home to recuperate at home. He had lost a lot of weight and seemed to be in pain, but I was grateful that we had time to talk. They have a pug dog named Ange. He was sniffing near me, as if he could smell Kurumi’s scent. When I came home, Kurumi was sniffing me. Dogs have a keen sense of smell.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください