今日のクルミ / Today with Kurumi

一日中座ったまま仕事をしていたので、夕方から少し歩いてみることにしました。雨が降っていましたが、セミの声が聞こえ夏をかんじさせます。湿度が高いので 3 km の散歩でしたがたくさん汗をかいてしまい、シャワーがとても気持ち良くかんじられます。夕食前、クルミとおもちゃで遊びました。クルミはとても嬉しそうに黄色いおもちゃと戯れていました。クルミはたくさんおもちゃを持っていますが、お気に入りはほんの少しです。

I was sitting and working all day, so I decided to walk a little from the evening. It was raining, but I heard the voice of a cicada and made me feel summer. It was a 3km walk due to the high humidity, so I sweat a lot and the shower feels very comfortable. Before dinner, I played with Kurumi and a toy. He was very happy to play with the yellow one today. Kurumi has a lot of toys, but he likes only a few of them.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください