今日のクルミ / Today with Kurumi

今日、日本は祝日でした。天気が良く、暖かな日でした。妻と私はテニススクールのイベントで午前中は屋外のテニス場でゲームを楽しんできました。天気の良い日に屋外でプレーすると太陽が眩しく、難しいシーンもありましたが、数時間、楽しむことができました。クルミは少し長い時間、家で一人だったので、寂しい思いをさせてしまいました。

Today was a holiday in Japan. The weather was nice and it was a warm day. My wife and I enjoyed playing games at an outdoor tennis court in the morning at a tennis school event. When I played outdoors on a sunny day, the sun was dazzling and there were some difficult scenes, but we enjoyed it for several hours. Kurumi was alone at home for a little longer, which made him feel lonely.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください