今日のクルミ / Today with Kurumi

朝、起きてから最初にやることはコーヒーを淹れることです。近くの店で買ってきた豆をミルで挽きます。ペーパードリップでゆっくりとコーヒーの香りを楽しみながらポットに落とします。今朝も澄んだ良い色のコーヒーを淹れることができました。今日は会社に行く日でしたからクルミとの時間はあまり持てませんでした。夕食の後、少し遊んでいたら、クルミはおもちゃに囲まれて眠ってしまいました。今日、梅雨入りしました。これからしばらく雨の季節となります。

The first thing to do after waking up in the morning is to brew coffee. Grind the beans I bought at a nearby store with a mill. Slowly drop it into the pot while enjoying the aroma of coffee with a paper drip. I was able to brew clear and nicely colored coffee this morning again. Today was the day I went to the office, so I didn’t have much time with Kurumi. After dinner, playing for a while, Kurumi fell asleep surrounded by toys. It’s raining today. It will be rainy season for a while.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください