今日のクルミ / Today with Kurumi

昨日、今日と暑い日が続いています。散歩をしていて、木陰で休む猫を思わず写真に撮ってしまいました。クルミの写真を撮る時も思うのですが、カメラと目線を合わせてくれると嬉しくなります。クルミも私が毎日写真を撮るようになってから目線を合わせるようになってきました。以前はカメラが嫌いで目線を逸らせていたのですが、きっと諦めたのでしょう。明日も楽しく遊ぼうね。

Yesterday and today, hot days continue. While taking a walk, I just took a picture of a cat resting in the shade of a tree. When I take a picture of Kurumi, I’m glad if he looks at the camera. Kurumi became to look at lens since I started taking pictures every day. He used to hate the camera and looked away, but I’m sure he might gave up. Let’s have fun time tomorrow with you.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください