今日のクルミ / Today with Kurumi

今日のクルミはおもちゃでたくさん遊んでいましたね。棒状のおもちゃとロープでできたボールはクルミのお気に入りです。玩具箱に顔を突っ込んでボールを出してきました。これまで我が家にいた犬の中でクルミが大のおもちゃ好きです。私たちもクルミにおもちゃを買ってあげるのが少し楽しみで、とても多くのおもちゃが集まってしまいました。

Kurumi was playing a lot with toys today. The rod-shaped toys and the ball made by ropes are Kurumi’s favorites. He put his face into the toy box and put out the ball. Of all the dogs I’ve ever had at home, Kurumi likes toys very much. We then enjoy to buying toys for him, and so many toys were gathered.

カテゴリー: ひとりごと パーマリンク

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です

このサイトはスパムを低減するために Akismet を使っています。コメントデータの処理方法の詳細はこちらをご覧ください